Politică de rambursări și returnări

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 art.9/1 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 30 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Procedura de returnare a produselor presupune completarea si transmiterea catre cumparator a formularului de retur prin urmatoarele metode agreate de catre vanzator.
– online, pe baza autentificarii in contul de client;
– prin email la adresa office@colen.ro

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre consumator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 zile de la primirea returului. In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 30 zile calendaristice de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Colen va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Plata se va face doar prin ORDIN DE PLATA BANCAR ONLINE. NU ACCEPTAM PLATA RAMBURS ( daca optati pentru plata ramburs cash atunci transportul banilor va fi suportat de catre cumparator).

Produsele ce au fost ridicate din punctul de lucru, chiar daca au fost comandate online sau telefonic, nu beneficiaza de retur, acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie si, conform legii, nu mai fac obiectul unui contract incheiat la distanta.

Produsele electronice sunt ambalate corespunzator de catre producator, cu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren, folii cu bule de aer, pentru a asigura produsului siguranta necesara pentru o functionare corespunzatoare dupa ce a fost transportat.
Produsele returnate in alte ambalaje decat cele oferite de producator, cu absolut toate protectiile necesare, sunt pasibile de deteriorari datorate transportului. Exista bineinteles posibilitatea unei ambalari bune, chiar daca nu mai este disponibil ambalajul original, care sa asigure produsului un transport corespunzator. Consumatorul trebuie sa se asigure ca ambaleaza corect produsul ce urmeaza a fi returnat.
Orice modificare a starii produselor sau a ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.
 
Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de noi pe adresa de mai jos:
C.O.L. INDUSTRIES SRL – Str.Nucului nr.1, Sc.A, Ap.9, Bacau, Romania. -cod postal 600281, telefon +40756513353.
 

Pentru orice sesizari si reclamatii te rugam sa ne contactezi la adresa contact@colen.ro